Motivacija za učenje kroz igru

14. siječnja 2025.

Samovrednovanje škola proces je sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. To je proces profesionalne refleksije kroz koji škole dobro upoznaju same sebe i pronalaze najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Sukladno spomenutoj refleksiji, ove smo godine za temu samovrednovanja škole izabrali motivaciju učenika za učenje.

Učiteljica Martina Cindrić i psihologinja Slađana Hofman u drugom su razredu provele radionicu kojom su kroz igru učile naše učenike tehnikama učenje i vježbanja mozga.

Motivacija je počela  raznim aktivnostima Braingyma. Učenici su pisali, prali zube i češljali se rukom koja nije dominantna te ponavljali vježbe zadanim uzorkom. Slijedio je rad u parovima u kojem su djeca vježbala kroz kružni rad u stanicama. Razvijali su kreativnost, naučili kako učiti analiziranjem i proučavanjem, a ne samo vizualnim pamćenjem. Osim toga, djeca su kroz konkretne primjere naučila o važnosti i povezanosti tjelesne aktivnosti i učenje. Za kraj, razvijali su svoje kognitivne sposobnosti digitalnim igrama.

Radionica je održana 10. siječnja 2025. godine, trajala je dva školska sata i djeci se jako svidjela. Kako je to sve izgledalo pogledajte u video zapisu ispod.

Pročitajte još

Uskrsna potraga u 2. razredu

Uskrsna potraga u 2. razredu

Učenici 2.r., s učiteljicom Martinom Cindrić, obilježavali su raznim aktivnostima blagdan Uskrs. Pripovijedali su o običajima, gledali kako su se...

CDŠ – susret škola partnera

CDŠ – susret škola partnera

U sklopu Eksperimentalnog programa „Osnovna škola kao cjelodnevna škola“, naša je škola 8. i 9. travnja imala čast ugostiti učenike i zaposlenike...

II. Eco City Waste Fest

II. Eco City Waste Fest

Dana 11. travnja 2025. godine učenici 1. i 3. razreda s učiteljicama Ivanom Ivković i Tenom Filipović posjetili su II. Eco City Waste Fest koji je...

Skip to content