A2 – primjer dobre prakse

22. travnja 2025.

Učenici 5. i 6. razreda su u sklopu predmeta prirodoslovlje (A2 program), s učiteljicom Renatom Zuzjak, provodili aktivnost s temom: Izrada stripa na temu „Zračna barijera, Olujni jahač i Nebeski nomadi”, Tajni život leptira, Avantura jednog jajeta i Avantura punoglavca.

Cilj aktivnosti bio je da učenici, kroz kreativnu aktivnost osmišljavanja i crtanja stripa, ponove i povežu stečena znanja o sastavu i svojstvima zraka, vrstama i posljedicama onečišćenja zraka (5.r.),  životnom  ciklusu životinja (6. r.), te razvijanje mašte, kritičkog razmišljanja i izražavanja kroz vizualnu umjetnost.

Nakon završetka nastavne cjeline, učenici su osmišljavali strip na zadanu temu – Zračna barijera, Olujni jahač i Nebeski nomadi, Tajni život jednog  leptira, Avantura jednog jajeta i Avantura punoglavca. Isplanirali su priču (likove, poruku, tijek radnje), a zatim nacrtali strip koji je trebao sadržavati znanstvene pojmove i poruku povezanu s temom sata.

Aktivnost je bila vrlo uspješna – učenici su pokazali visok stupanj angažiranosti i kreativnosti. Stripovi su bili maštoviti, a mnogi su na originalan način povezali naučeno gradivo s likovima i pričama. Aktivnost je dodatno učvrstila njihovo razumijevanje teme, te potaknula međupredmetno povezivanje prirodoslovlja i likovne kulture.

Spomenuti strip s opisom aktivnosti kao i učeničkim radovima izrađen je u aplikaciji Book Creator, a možete ga pogledati OVDJE.

Pročitajte još

Dani kruha

Dani kruha

Ovogodišnje obilježavanje Dana kruha proteklo je u ekumenskom duhu budući da je uz župnika Petra Ćorluku slavlju prisustvovao i biskup Reformirane...

Mirisna vodica od lavande i naranče

Mirisna vodica od lavande i naranče

Učiteljica Renata Zuzjak je s učenicima polaznicima B1 aktivnosti Mirisna čarolija, provela radionicu izrade mirisne vodice od lavande i naranče....

Tjedan svemira

Tjedan svemira

Učenici 3.razreda, s učiteljicom Martinom Cindrić,  obilježavali su Svjetski tjedan svemira.  Učili su o planetima i pratili uživo pogled...

Skip to content