CDŠ – partnerska suradnja

19. prosinca 2024.

Dana 15.11.2024. u OŠ Ernestinovo je održan susret škola partnera u sklopu Cjelodnevne škole. Poslušali smo primjer dobre prakse učiteljice Dijane Mišević koje provodi na A2 satima potpore, potpomognutog i obogaćenog učenja, održali okrugli stol na temu A2, obišli prekrasni park skulptura i galeriju Petar Smajić. Razmijenili smo iskustva o CDŠ-u i stvorili neka nova prijateljstva i kolegijalne veze.

Dana 10. prosinca 2024. godine posjetile su nas učiteljice iz OŠ Ernestinovo s ciljem dijeljenja primjera dobre prakse, a u sklopu programa Cjelodnevne škole. Učiteljica biologije, Renata Zuzjak i učitelj fizike, Goran Bažon osmislili su  integrirani sat fizike i biologije s učenicima 7. i 8 razreda. Tema nastavne jedinice bila je Prosječna masa i težina.

Cilj je  bio povezati znanja iz fizike i biologije kako bi učenici razumjeli pojam mase i težine, te faktore koji utječu na masu tijela. Učenici su kroz teorijske i praktične aktivnosti razvijali vještine mjerenja i izračunavanja mase i težine, kao i razumijevanja odnosa mase tijela s tjelesnim sastavom i životnim stilom. Učiteljica Renata Zuzjak vodila je dio sata koji je obuhvaćao: izračunavanje masnog tkiva (učenici su naučili da tjelesna masa uključuje mišiće, kosti i masno tkivo koje zajedno čine 40% ukupne mase tijela te da je masa tijela ovisna je o prehrani). Obrađena je tema utjecaja prehrambenih navika na tjelesnu masu i sastav tijela, te razlike između stečenih i nasljednih svojstava koja utječu na tjelesnu masu.

Mjerili su opseg vrata, prsa, struka i kukova kako bi dobili uvid u procjenu tjelesne građe i sastava.

Učitelj Goran Bažon objasnio je osnovne fizikalne pojmove: masu i težinu, razliku između mase i težine, te njihov odnos prema gravitaciji. Učenici su pomoću formula računali težinu tijela na Zemlji. Vaganjem su određivali svoje mase i uspoređivali rezultate sa standardnim vrijednostima.

Integrirani sat omogućio je učenicima razumijevanje međusobne povezanosti biologije i fizike kroz temu mase i težine. Ovakav oblik nastave pokazao se vrlo uspješnim i zanimljivim za učenike budući da su imali priliku aktivno sudjelovati i primijeniti teorijsko znanje u praksi.

Pročitajte još

Nacionalni ispiti

Nacionalni ispiti

I ove školske godine Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja provodi nacionalne ispite za učenike četvrtih i osmih razreda osnovnih...

Maškare

Maškare

Kao i svake godine do sada i ove smo godine u školi održali nastavu pod maskama. Nakon toga maškare su na trenutak zamijenile nastavu zajedničkim...

Radionice za učitelje

Radionice za učitelje

Tijekom drugog dijela zimskog odmora za učenike, učitelji su ponovno iskoristili za stručna usavršavanja u sklopu Eksperimentalnog programa „Osnovna...

Skip to content