Motivacija za učenje kroz igru

14. siječnja 2025.

Samovrednovanje škola proces je sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. To je proces profesionalne refleksije kroz koji škole dobro upoznaju same sebe i pronalaze najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Sukladno spomenutoj refleksiji, ove smo godine za temu samovrednovanja škole izabrali motivaciju učenika za učenje.

Učiteljica Martina Cindrić i psihologinja Slađana Hofman u drugom su razredu provele radionicu kojom su kroz igru učile naše učenike tehnikama učenje i vježbanja mozga.

Motivacija je počela  raznim aktivnostima Braingyma. Učenici su pisali, prali zube i češljali se rukom koja nije dominantna te ponavljali vježbe zadanim uzorkom. Slijedio je rad u parovima u kojem su djeca vježbala kroz kružni rad u stanicama. Razvijali su kreativnost, naučili kako učiti analiziranjem i proučavanjem, a ne samo vizualnim pamćenjem. Osim toga, djeca su kroz konkretne primjere naučila o važnosti i povezanosti tjelesne aktivnosti i učenje. Za kraj, razvijali su svoje kognitivne sposobnosti digitalnim igrama.

Radionica je održana 10. siječnja 2025. godine, trajala je dva školska sata i djeci se jako svidjela. Kako je to sve izgledalo pogledajte u video zapisu ispod.

Pročitajte još

Doček prvašića

Doček prvašića

Prvog nastavnog dana školske godine 2025./2026. škola je svoja vrata, osim za učenike koji se u svoje školske klupe vraćaju nakon ljetnih praznika,...

Prvi roditeljski sastanak

Prvi roditeljski sastanak

Prvi roditeljski sastanak u novoj školskoj godini (2025. – 2026.) održat će se u dva dijela i u istom vremenskom terminu za sve razredne odjele...

Skip to content