Motivacija za učenje kroz igru

14. siječnja 2025.

Samovrednovanje škola proces je sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. To je proces profesionalne refleksije kroz koji škole dobro upoznaju same sebe i pronalaze najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Sukladno spomenutoj refleksiji, ove smo godine za temu samovrednovanja škole izabrali motivaciju učenika za učenje.

Učiteljica Martina Cindrić i psihologinja Slađana Hofman u drugom su razredu provele radionicu kojom su kroz igru učile naše učenike tehnikama učenje i vježbanja mozga.

Motivacija je počela  raznim aktivnostima Braingyma. Učenici su pisali, prali zube i češljali se rukom koja nije dominantna te ponavljali vježbe zadanim uzorkom. Slijedio je rad u parovima u kojem su djeca vježbala kroz kružni rad u stanicama. Razvijali su kreativnost, naučili kako učiti analiziranjem i proučavanjem, a ne samo vizualnim pamćenjem. Osim toga, djeca su kroz konkretne primjere naučila o važnosti i povezanosti tjelesne aktivnosti i učenje. Za kraj, razvijali su svoje kognitivne sposobnosti digitalnim igrama.

Radionica je održana 10. siječnja 2025. godine, trajala je dva školska sata i djeci se jako svidjela. Kako je to sve izgledalo pogledajte u video zapisu ispod.

Pročitajte još

Dopunski nastavni rad

Dopunski nastavni rad

Temeljem Zakona o osnovnom školstvu za učenike koji imaju najviše dvije negativne ocjene organizirati će se dopunski nastavni rad. Dopunski nastavni...

Obavijest za kraj nastavne godine

Obavijest za kraj nastavne godine

Dana 13. lipnja 2024. godine je zadnji nastavni dan ove nastavne godine. Učenici, koji to nisu učinili, trebaju vratiti udžbenike. Podjela...

Upisi u srednju školu

Upisi u srednju školu

Treći roditeljski sastanak učenika 8. razreda i njihovih roditelja održan prošlog utorka. Jedna od tema sastanka bila je upis u srednju školu. Sve...

Skip to content