Motivacija za učenje kroz igru

14. siječnja 2025.

Samovrednovanje škola proces je sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. To je proces profesionalne refleksije kroz koji škole dobro upoznaju same sebe i pronalaze najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Sukladno spomenutoj refleksiji, ove smo godine za temu samovrednovanja škole izabrali motivaciju učenika za učenje.

Učiteljica Martina Cindrić i psihologinja Slađana Hofman u drugom su razredu provele radionicu kojom su kroz igru učile naše učenike tehnikama učenje i vježbanja mozga.

Motivacija je počela  raznim aktivnostima Braingyma. Učenici su pisali, prali zube i češljali se rukom koja nije dominantna te ponavljali vježbe zadanim uzorkom. Slijedio je rad u parovima u kojem su djeca vježbala kroz kružni rad u stanicama. Razvijali su kreativnost, naučili kako učiti analiziranjem i proučavanjem, a ne samo vizualnim pamćenjem. Osim toga, djeca su kroz konkretne primjere naučila o važnosti i povezanosti tjelesne aktivnosti i učenje. Za kraj, razvijali su svoje kognitivne sposobnosti digitalnim igrama.

Radionica je održana 10. siječnja 2025. godine, trajala je dva školska sata i djeci se jako svidjela. Kako je to sve izgledalo pogledajte u video zapisu ispod.

Pročitajte još

Ljepota dramskog čitanja

Ljepota dramskog čitanja

Tijekom školske godine 2024./2025., učenici 2.r. i učiteljica Martina Cindrić, uključili  su se u međunarodni eTwinning projekt Ljepota...

Terenska nastava Đakovo

Terenska nastava Đakovo

Dana 9. svibnja učenici 2.r., s učiteljicom Martinom Cindrić, posjetili su Đakovo. Slušali su predavanje na Državnoj ergeli konja o pasminama....

Dopunski nastavni rad

Dopunski nastavni rad

Temeljem Zakona o osnovnom školstvu za učenike koji imaju najviše dvije negativne ocjene organizirati će se dopunski nastavni rad. Dopunski nastavni...

Skip to content